loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 315 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام حادثه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

——————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Safaei – Hadeseh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Safaei – Hadeseh

—————————————-

متن آهنگ احمد صفایی به نام حادثه

 

از من نگذر که نبودت یه حادثه ست واسه من
هنوز نرفته پیر شدم داره میترکه بغض من
بی تاب و بی قرارم کم کن از غرورت
هیچ چیزی منو آروم نمیکنه جز عطر حضورت

شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع 
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد
شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد

♫♫♫

این آخرین خواهشه برای موندنت
دنیامو ویرون نکن با این نموندنت
بی قرارم هر نفس از این تصمیم تو
هرکاری ام کنی نمیرم از پیش تو

شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد
شوخی نگیر این حال منو که حال دلم خرابه
فکر نبودن تو واسم یک روزم عذابه
این که بی تفاوتی چطور از کجا شروع
که با رفتن تو زندگیم یهو زیرو رو شد

———————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,657
  • بازدید ماه : 1,657
  • بازدید سال : 55,982
  • بازدید کلی : 326,546
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل