loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 344 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید باراد با نام انتقام با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ انتقام از باراد

 

 

 

دانلود آهنگ انتقام
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید باراد با نام انتقام

تبعیدی از دنیام تنهایی و تنهام
می خواستی انتقام بگیری
ولی باز چیزی که سوزوندی دستاته
قلب من نیست
با حسرت و دردم باور نمی کردم
می خواستی خوشحالیم تموم شه ولی باز
چیزی تموم شد رویاته قلب من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم

 

با این که دلتنگم باهات نمی جنگم
می خواستی زندگیم خراب شه
ولی باز اونی که خراب شد دنیاته اسم من نیست
قلبت تاریکیه خورشید نمیبینه
حالا به زندگیت نگاه کن
اونی که فراموش کردم صداته اسم من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم

منبع : استاروی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,567
  • بازدید ماه : 1,567
  • بازدید سال : 55,892
  • بازدید کلی : 326,456
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل