loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 275 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بردیا به نام باورت نشه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Bardia – Bavaret Nashe

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Bardia – Bavaret Nashe

—————————————–

متن آهنگ بردیا به نام باورت نشه

اونقد دوست دارم که باورت نشه

اونقد که تو دل هیچکی جا نشه

اونقد دوست دارم واست بیقرارم

اونقد که دوریتو طاقت نمیارم

—-

دنیام پر از غم بود چشمات نجاتم داد

چشمات به زیبایی به عسق عادتم داد

لبخند شیرینت آرامش من شد

این عشق رویاییی مهمون قلبم شد

———

اونقد دوست دارم که باورت نشه

اونقد که تو دل هیچکی جا نشه

اونقد دوست دارم واست بیقرارم

اونقد که دوریتو طاقت نمیارم

—-

دنیام پر از غم بود چشمات نجاتم داد

چشمات به زیبایی به عسق عادتم داد

لبخند شیرینت آرامش من شد

این عشق رویاییی مهمون قلبم شد

—————————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 1,692
  • بازدید سال : 56,017
  • بازدید کلی : 326,581
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل