loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 325 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خاطرت جمع با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

——————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Farjam – Khateret Jam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Farjam – Khateret Jam

—————————————-

متن آهنگ امیر فرجام به نام خاطرت جمع

 

دل من پیش تو مرد عشق تو گیره
وقتی هستی دلخوشی معنی میگیره
به تو این حس قشنگو مدیونم
میمونم کنار تو با دل و جونم

میمونم تا لحظه ی آخر ِ دنیا
با تو عاشقونه تر میگذره دنیام
هر چی دارم از تو و چشم سیاته
دل من تا آخر دنیا باهاته

خاطرت جمع تو تموم آرزومی
خاطرت جمع واسه من راه ناتمومی
خاطرت جمع تو شدی بود و نبودم
عشقمو همه وجودم
خاطرت جمع تو تموم آرزومی
خاطرت جمع واسه من راه ناتمومی
خاطرت جمع تو شدی بود و نبودم
عشقمو همه وجودم

♫♫♫

زندگی رو تا ابد با تو میخوامو با تو معنی میگیره آرزوهامو
نفست باعث این هوای خوبه بودنت دلیل رویاهای خوبه
دوست دارم یه عمری عاشق پیشه باشی
توی زندگی من همیشه باشی
دوست دارم هر چی میخوای واست همون شه
خوشیات اندازه ی یه آسمون شه

خاطرت جمع تو تموم آرزومی
خاطرت جمع واسه من راه ناتمومی
خاطرت جمع تو شدی بود و نبودم
عشقمو همه وجودم
خاطرت جمع تو تموم آرزومی
خاطرت جمع واسه من راه ناتمومی
خاطرت جمع تو شدی بود و نبودم
عشقمو همه وجودم

———————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 55,898
  • بازدید کلی : 326,462
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل