loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 293 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

ترانه و آهنگ از امید جامع – تنظیم از آرون حسینی – میکس و مستر توسط محمد فلاحی

——————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Yarrahi – Fekre Man Nabash

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Yarrahi – Fekre Man Nabash

—————————————-

متن آهنگ مهدی یراحی فکر من نباش

 

چیزی عوض نشد با اینکه از هم جدا شدیم
تنها فقط اسیر همین تنهاییا شدیم
چیزی عوض نشد حسمون تغییری نکرد
رو حرفت بمون دیگه اینجا برنگرد

حسم بهت همون احساس ِ خوب سابقه
دور از منی اما این مرد هنوزم عاشقه
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش

♫♫♫

احساس خوبمون تاثیرشو گذاشت
دیدی جداییمون فایده ای نداشت
تو تنهاتر از منو من تنهاتر از توام
تو دلواپس منو من دلواپس توام

فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش

———————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 275
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,269
  • بازدید ماه : 3,357
  • بازدید سال : 34,162
  • بازدید کلی : 304,726
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل