loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 360 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید قیصر به نام دلبستگی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

——————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Gheysar – Delbastegi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Gheysar – Delbastegi

—————————————–

متن آهنگ قیصر به نام دلبستگی

به حدی بی قرارم که شبا خوابم نمیگیره
هوای خونه این روزا یجورایی نفسگیره

به تو دلبستگی دارم
ولی هیشکی نمیدونه
خیالت با منه هر روز
همینجا کنج این خونه
تورو از بار اولی که
نگاه کردم دلم لرزید
چی میشد برق این عشقو
چشات توی چشام میدید

به تو دلبستگی دارم
ولی هیشکی نمیدونه
خیالت با منه هر روز
همینجا کنج این خونه

♫♫♫

مثه دیوونه ها گیجم
یجورایی دل آشفتم
چقد دلم میخواست میشد
بهت حرفامو میگفتم

به تو دلبستگی دارم
ولی هیشکی نمیدونه
خیالت با منه هر روز
همینجا کنج این خونه
تورو از بار اولی که
نگاه کردم دلم لرزید
چی میشد برق این عشقو
چشات توی چشام میدید

به تو دلبستگی دارم
ولی هیشکی نمیدونه
خیالت با منه هر روز
همینجا کنج این خونه

———————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,683
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 56,008
  • بازدید کلی : 326,572
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل