loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 320 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

(ترانه : ترانه ، آهنگ و میکس و مستر : اشکان ، تنظیم : پیام شمس)

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mansour – Ahay Divooneh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mansour – Ahay Divooneh

——————————————————

متن آهنگ منصور آهای دیوونه

♫♫♫

آهای دیوونه قلبم میدونه
من که همش با دل ِ تو راه اومدم
آهای دیوونه دنیا میدونه
بخاطرت رو اسم همه خط زدم
آهای دیوونه ، دیوونه ، دیوونه

دوست دارم از عشق تو باز من دیوونه شم
اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم
نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد
تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

دوست دارم از عشق تو باز من دیوونه شم
اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم
نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد
تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

♫♫♫

اینهمه عشقو از تو میدونم
میدونی که من با تو میمونم
من دوست دارم بیشتر از جونم
تویی تو دنیا مهربونم
آهای دیوونه ، دیوونه ، دیوونه

دوست دارم از عشق تو باز من دیوونه شم
اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم
نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد
تو از این احساس من میگی که خوشت میاد
عاشق تو میشم با حس خوبی که
این روزا با عشقت به دلم نزدیکه
دیوونه تر میشم با نگاهت انگار
بگو دوستم داری بگو همین یک بار

♫♫♫

دوست دارم از عشق تو باز من دیوونه شم
اگه تو فقط بگی که میمونی پیشم
نمیذارم هیچکسی بینمون بیاد
تو از این احساس من میگی که خوشت میاد

————————————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,623
  • بازدید ماه : 1,623
  • بازدید سال : 55,948
  • بازدید کلی : 326,512
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل