loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 310 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

(ترانه : مهتاب رخصتی ، آهنگ و میکس و مستر : کیارش حسن زاده ، تنظیم : علی ملکپور)

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Kiarash Hasanzadeh – Boghz

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Kiarash Hasanzadeh – Boghz

——————————————————

متن آهنگ کیارش حسن زاده به نام بغض

بازم بغض دوریه دستای تو شکسته منو بی صدا تو خودم
همه فصلامو بادو بارون گرفت من از وقتی که عاشق تو شدم
چشات آسمونه خیالم شده توی خاطرات تو زندونیم
کنار سکوت شب و پنجره گرفتار این حس بارونیم
همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
من از هرچی جز تو دارم میگذرم من از هرچی جز عشق درست میکشم
همه فکر و ذکرم نگاهت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تو بودی و هستی همه زندگی گرفتی منو از تب بی کسی
گذاشتی که باور کنم تا ابد برام عاشقونه تو دلواپسی
تو امنیت سایه ی خوبه تو چشامو میبتندم بخوابم یکم
به آرامش بودنت قانعم همین که میذاری از حسم بگم
همه زندگیم رنگ رویا شده هوای تورو باز نفس میکشم
من از هرچی جز تو دارم میگذرم من از هرچی جز عشق درست میکشم
همه فکر و ذکرم نگاهت شده خیالت منو زیرو رو میکنه
چه حال قشنگی دارم وقتی که دلم عشقتو آرزو میکنه

————————————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,566
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 55,891
  • بازدید کلی : 326,455
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل