loading...
پایگاه مجاز دانلود فیلم و سریال و موسیقی
Admin بازدید : 263 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

تنظیم از سعید ساشا

——————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Omid Jahan – Shekaste Eshghi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Omid Jahan – Shekaste Eshghi

—————————————-

متن آهنگ امید جهان به نام شکست عشقی

 

چه کاری ما کردم
سیل تو کردم بدکاری کردم
چه کاری ما کردم
ای وای چه کردم سیل تو کردم

تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا

♫♫♫

عزیزم بندرییم بندریم
ستم بر من نکن که رفتنیم
از اینجا تا به شیراز خیلی راهه
همش کوه و گذر دریا سیاهه
من همدم تو  تو گُله نرگسی  من شبنم تو
آخه عزیزم بیا به پای تو مو گُل بریزوم

♫♫♫

چه کاری ما کردم
سیل تو کردم بدکاری کردم
چه کاری ما کردم
ای وای چه کردم سیل تو کردم

تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا
تو گلی ماشالا نمیری ایشالا
عاشقت شدم ناز داری والا

———————————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کسب درآمد از پارت کلیک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,537
  • بازدید ماه : 1,537
  • بازدید سال : 55,862
  • بازدید کلی : 326,426
  • کسب درآمد از جستوجو در گوگل